Re: [WINNT] Czytnik .dbx było: Pilnie potrzebna pomoc z OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik .dbx było: Pilnie potrzebna pomoc z OE6
From: Zośka <xyz@abc.pl>
Date: Fri, 14 Dec 2018 15:39:38 +0100
Użytkownik "Zośka" <xyz@abc.pl> napisał w wiadomości
news:5c13b6a3$0$499$65785112@news.neostrada.pl...

Chyba chodziło Ci o to:
Trzeba ściągnąć jedną z "wtyczek" OE6 do Total Commandera,
dostępną na stronie Ghislera. Wtyczka pozwala na czytanie poczty
wewnatrz plików *.dbx, no ale ten plik musi być.

Spróbuję to znaleźć. Dzięki za przypomnienie.

Wtyczkę znalazłam i zainstalowałam w TC 9.21a.
Kazałam mu w folderze z plikami .dbx znaleźć te, w których
występuje podany przeze mnie wyraz.
O to mi przede wszystkim chodziło. Dzięki.

Czy przy pomocy tej wtyczki można jeszcze z wyszukanych .dbx
wydobyć listę konkretnych newsów zawierających dany wyraz?
W okienku  Znajdź pliki przejrzałam zakładki, ale takiej możliwości
nie widzę, więc pewnie się nie da.

Pozdrawiam
Zośka