Re: [WINNT] WinXP + Linuks

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP + Linuks
From: "Robot" <no@spam.com>
Date: Fri, 23 Nov 2018 06:08:41 +0100
Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:pt7i5q$qqf$1$Adam@news.chmurka.net...
Po zastanowieniu doszedłem do wniosku:

Dowalić do komputera RAM-u pod sam sufit - 8 czy 16 GB - ile się da.

Tylko, że ten sufit to 4 GB, a całe to rozszerzenie będzie z 2GB na 4GB.
Więcej się nie da.

Podsumowując:
Wygląda na to, że zbyt dużego wyboru nie mam. XP za stary,  a jakiegoś
Windowsa mieć muszę.
Kwestia Linuksa to bardziej zagadnienie czy instalować go jako drugi
system do wyboru przy logowaniu czy jako MV. Ale  potrzeby Windowsa
mi nie wyeliminuje.
Pozostaje Win 7. Tutaj dylemat polega na tym czy od razu kupić BOXa
(wychodzi drogo), czy kupić OEM i założyć, że sprzedawca był uczciwy.
Moje sumienie cierpiałoby wtedy gdyby taki klucz był kradziony, a nie pochodził
z rzeczywiście złomowanego komputera lub z komputera po odinstalowaniu
w związku ze zmianą systemu bez upgradu. Natomiast prawo może się zmienić,
wystarczy włączyć telewizor. :-)

Dzięki za wszystkie rady i przemyślenia. Jeśli komuś jeszcze coś przyjdzie
do głowy, to jak najbardziej jestem otwarty.

Pzdr.
Robot

P.S. Ten nick Robot to przekora, bo ciągle każą mi zapewniać, że nie jestem
robotem. :-)