Re: [WINNT] WinXP + Linuks

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP + Linuks
From: "Robot" <no@spam.com>
Date: Thu, 22 Nov 2018 06:08:13 +0100
Rozważam rozszerzenie pamięci do 4GB (więcej się nie da),
ale pomimo, że są 2 sloty, to i tak chyba trzeba by kupić
2 razy po 2GB, bo nie wiem czy nowe 2 GB nie pogryzłyby
się ze starymi, a przynajmniej wolniej działały.
Jednak nawet gdy się zdecyduję na poszerzenie RAM,
wirtualna maszyna to dla mnie za wysoka szkoła jazdy.

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi, a szczególnie
Jackowi i Adamowi za instrukcje dotyczące instalacji bez VM.

Pomimo wcześniejszego zastrzeżenia, że Windows XP jest
nie do zmienienia, bo na niego mam legalną licencję, jednak
myślę o zakupie Windows 7 z tej oferty:
https://allegro.pl/microsoft-windows-7-professional-sp1-pl-32-64-i7491228711.html
Co o tym myślicie? Oczywiście tylko do użytku domowego.

I czy instrukcja Jacka i Adama wyglądałaby dla Windows 7
zamiast Windows XP tak samo?

Pzdr.
Robot