Re: [WINNT] Uciążliwy monit Logitech Options

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Uciążliwy monit Logitech Options
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Thu, 8 Nov 2018 22:12:23 +0100
W dniu 2018-11-08 o 19:26, Poldek pisze:

Kupiłem myszkę Logitech, podłączyłem ją i przy każdym uruchomieniu Windows 7 pojawia się plansza z monitem o zainstalowanie oprogramowania Logitech Options. Jest tam tylko jedna opcja do wyboru -> "Zainstaluj oprogramowanie Logitech Options". Nie chcę tego oprogramowania, nie potrzebuję go. Ale zainstalowałem z nadzieją, że uda się pozbyć tego uciążliwego monitu, odinstalowałem i znów przy każdym uruchomieniu systemu pojawia się ta czarna plansza. Da się tego pozbyć na dobre?

Mam to samo pod W10. Jest to w mojej ocenie pożądane działanie systemu. Chodzi o to, że stara się on samoczynnie instalować najlepsze wersje driverów do urządzeń podłączonych do systemu. Do obsługi klawiatur/myszy Logitech służy zunifikowany driver Options. Zapewne posiadasz coś od Logitech'a?

Powiem tak - jest on trochę wadliwy. Zdarza się, że wylatuje z systemu i trzeba go ręcznie załadować. Dzieje się to na tyle często (i od lat), że wrzuciłem go do menu start. Tylko ten soft obsłuży dodatkowe funkcje sprzętu, o ile takie występują w danym modelu.

Zainstaluj to i nie walcz z czymś, z czym nie powinno się walczyć.

--
Pozdrawiam,
Marek