Re: [WINNT] EFI i błąd 0xc00000f - niemożność uruchomienia z płytki/usb

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] EFI i błąd 0xc00000f - niemożność uruchomienia z płytki/usb
From: Piecia aka dracorp <piotr.rogoza@wp.eu>
Date: Fri, 29 Jun 2018 01:17:35 -0700 (PDT)
HBCD jednak działa, jednak trzeba długo czekać. Polecenie bootrec niestety nie
pomogło bo nie wykrywał żadnej instancji windowsa. Po podmontowaniu dysku C: i
D: w linuksie w trybie RO katalogi były ale puste. Podejrzenie padło na
padnięty dysk SSD. Bo ogólnie jakiekolwiek programy które miały sprawdzić stan
dysku wywalały się na HBCD jak i na wspomnianym Redstone.
Dalej tego nie będę dotykał bo jeszcze mógłbym bardziej uszkodzić, zerowe
doświadczenie z dyskami SSD w razie awarii.
Nie wiem czy da się odzyskać jakieś dane. Dlatego cieszę się, że u mnie mam po
2 dyski: SSD i HDD.
A komunikat błędu był taki:
File: \EFI\Microsoft\Boot\BCD
Info: The Boot Configuration Data for you PC is missing or contains errors.

Dzięki za pomoc.