Re: [WINNT] pro czy home do firmy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] pro czy home do firmy
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 30 Jun 2018 12:10:23 +0200

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ph3q7k$5t5$1$Adam@news.chmurka.net...
Obecnie linuksowy nie chce mi działać wcale.

Spróbuj Remmina.

Próbowałem, działa fajnie, ale... nie udało mi się podejść do sprawy, który z kompów ma wydawać dźwięk. Nie wydawał żaden, a potrzebowałem konkretnie, żeby robił to zdalny (i gdyby tak było, to najprawdopodobnie hulałbym dzisiaj na Pingwinie). Zero opcji ku temu, przynajmniej w miejscach spodziewanych. Więc jeśli wystarczy sam obraz, to OK, ale jeśli ma dźwięczeć, to coś innego... Pewnie spytacie, czemu tak - bo robię małą obróbkę audio bardzo dużej ilości danych (ostateczny rezultat spodziewany na kilkadziesiąt GB) i drugi komp obok zamulałby mi miejsce, także jest to bardzo czasochłonne. A tak stoi sobie na uboczu i nim steruję, słysząc jednocześnie potrzebne dźwięki, muszę wyłapywać najmniejsze nawet skażenia.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.