[WINNT] emulator Androida pod W-10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] emulator Androida pod W-10
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Wed, 27 Jun 2018 18:12:19 +0200
No nie wiem, czy pisać "emulator A~", czy użyć zwrotu "wirtualny
smartfon", nieważne.
Do rzeczy: zainstalowałem sobie w telefonie grę, brydża, i podczas tego
dowiedziałem się, że wytwórca oferuje też możliwość odpalenia jej na
PC-cie. Acz nie w kompilacji na Win-dę, lecz w sposób nieco złożony.
Napiszę bez skrupułów o "reklamiarstwo", bo soft jest bezpłatny, acz mój
anty-vir nieco na witrynę się boczy.
"Złożoność" polega na tym (acz i pewna zaleta), że wytwórca poleca swój
emulator Androida, i dopiero "w nim" można uruchomić tego Brydża.
Namiary tego softu:
http://apk.koplayer.com/download-Bridge-by-NeuralPlay-for-pc.html
 - jest tam zarówno gra, jak i rzeczony emulator, który, niestety, daje
tylko odrobinę "działania" (tj. widać, że się stara, acz bezskutecznie).

Pytanie brzmi: czy ktoś ma namiary na sprawdzony, działający emulator?
i 2. - czy komuś uda(ło) się uruchomić ten dyptyk?