Re: [WINNT] Firefox i sprawdzenie która strona www obciąża 100% rdzeń CP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firefox i sprawdzenie która strona www obciąża 100% rdzeń CPU
From: "gienek" <nielubie@sp.amu>
Date: Sat, 16 Jun 2018 17:48:27 +0200
"Grzegorz Niemirowski"
about:performance
about:memory

W mojej starej FF 37.x about:performance nie działa, FF twierdzi, że adres
jest nieprawidłowy.

Natomiast about:memory ma wadę, że jak widzę (albo źle widzę) pokazuje
obciążenia na zasadzie "sprawdziłem raz, dostajesz statyczny wynik z chwili
sprawdzenia"
A szukam czegoś co na bieżąco obciążenie pokazuje. Bywa tak, że otwarte
kilkadziesiąt stron i nagle którejść coś odbija i obciążenie podbija. I jest
potrzeba takiego dynamicznego wykrycia winowajcy obciążenia.

Jest jakaś instrukcja obsługi tych przycisków jakie się pojawiają dla
about:memory
Użyteczny póki co dla mnie jest przycisk Measure, choć do przesady
rozbudowane drzewo generuje, więc trzeba się tam doszukiwać interesujących
nas gałezi.
Minimize memory use - kosmetyka niewiele wnosząca, z 2,6GB zajęte roki 2,5GB
zajęte RAM, więc cudów nie ma w temacie :)

Przydałaby się jakaś wtyczka, która w czasie rzeczywistym sekunda po
sekundzie w postaci wykresów słupkowych będzie pokazywać obciążenie
Czyli wykres coś z gatunku
https://images.techhive.com/images/article/2015/08/browser-page-load-time-100607459-large.png
Gdzie zamiast przeglądarek, każdy wiersz będzie stanowić kolejna zakładka z
nazwą strony, która na niej jest otwarta i pokazane ile % CPU pożera taka
strona z danej zakładki i ile RAM pożarła.