Re: [WINNT] Ścierwo Spring Update

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ścierwo Spring Update
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Sat, 09 Jun 2018 19:20:01 GMT
Roman Tyczka <noemail@because.no> wrote:

> Tak? To czytaj to:

> https://pclab.pl/news78047.html

> "Poważny błąd w systemie Windows 10 April 2018 Update, odcinek 102034.
> Najnowsza aktualizacja dla promowanej przez Microsoft platformy pojawia się
> na komputerach, które, teoretyczne rzecz biorąc, powinny ją blokować -
> pisze serwis Softpedia. Chodzi o urządzenia, które mają dostawać poprawki
> dopiero, kiedy pojawią się one w kanale Semi-Annual. [...]"

> Jeszcze jakieś wątpliwości?

> Micro$zit płynie po całości, tego nie da się bronić.

Poklikaj jednak do źródła[1] to dowiesz się jak pisałem że kliknięcie
przycisku wyszukiwania aktualizacji jest równoznaczne z wymuszeniem
znalezienia uaktualnienia 1803. Dowiesz się także że należy dokładnie
czytać opisy zasad grup i jak jest tam napisane że aby zasady opóźnienia
działały to telemetria musi być na poziomie co najmniej Basic to tak
jest. W przeciwnym wypadku system jest w SAC (targeted). Reasumując
okazało się że po prawidłowym ustawieniu zasad grup wszystko działa jak
powinno i ponadto nie należy w 100% wierzyć w każdą tabloidową
informację bo można się ośmieszyć. Na przyszłość rtfm[2].

1.
https://techcommunity.microsoft.com/t5/Windows-10-servicing/1803-Targeted/m-p/197230
2. https://docs.microsoft.com/en-us/windows/deployment/update/waas-overview

--