[WINNT] Office 2013 a dwa systemy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Office 2013 a dwa systemy
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 3 Jun 2018 17:37:22 +0200
Witam.

Office 2013 przywiązuje się do płyty głównej tylko?
O co mi chodzi. Mam na nowym laptopie zainstalowany już Windows 7 do pracy a jak dojdzie drugi dysk SSD wrzucę tam oryginalną 10-tkę do czytania internetu i pasjansa. Po aktywacji na 7-ce Office 2013 przejdzie aktywację na równoległym systemie na 10-tce? Chciałbym mieć możliwość na zabawowym systemie mieć możliwość też skorzystać czasami z excela czy worda.

--
Irokez

  • [WINNT] Office 2013 a dwa systemy, Irokez <=