[WINNT] skrytp PS - mała zmiana

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] skrytp PS - mała zmiana
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 27 Nov 2017 15:13:44 GMT
Z cyklu problemy 3 świata w dziedzinie informatycznej.
Nie mam bladego pojęcia o skryptach w ogóle a PS w szczególności. Ale
wiem, że tu jest co najmniej jeden spec od tego.

Jest taki skrypt PS do...ściągania tapet z bing.com
https://kb.hyperexpert.com/powershell-script-to-download-bings-daily-
image-as-a-wallpaper/

Nie będę go tu wklejał, jest na stronie. Ściąga jpg i ustawia jako
tapetę. Ja go uciąłem i używam tylko części do ściągania.
Chętnie zmieniłbym w nim, żeby zapisywał tego jpg z nazwą pod jaką jest
na serwerze, a nie jak jest to ustawione w skrypcie. Coś kombinowałem,
ale nie wyszło. Wydaje mi się, że to może być proste zadanie - pewnie
dłużej zejdzie na otwarcie i przeanalizowanie skryptu niż jego zmiana.

Inne życzenie, a raczej wstępnie pytanie: czy da radę łatwo zrobić żeby
ściągał wszystkie tapety dostępne w danej chwili na bing.com (można je
tam zmieniać strzałkami)? Bo ściąga tylko najnajnowszą. Może nawet
nadpisywać bez pytania, jeśli została już wcześniej ściągnięta, byle
ściągał wszystkie.
Próbowałem napisać komentarz na stronie autora, ale nic nie chce
wchodzić.

  • [WINNT] skrytp PS - mała zmiana, pueblo <=