Re: [WINNT] w10 zgubił info o monitorze

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] w10 zgubił info o monitorze
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 24 Nov 2017 08:13:43 +0100
Dnia Thu, 23 Nov 2017 22:06:04 +0100, z napisał(a):

> Jeśli myślisz że w linuxie wszystko jest spójne, przemyślane, nic się
> nie wysypuje a aktualizacje tylko ulepszają system to się grubo mylisz :-)
Ależ wiem :) Ale czemu nie mieć na dysku (oczywiście SSD) dwóch
systemów? I jak jeden wq... albo czegoś tam nie ma to sobie iść na
drugi? Choć jak sobie przypomnę czasy kiedy używałem XP to miałem jakby
więcej niespodziewajek niż obecnie z Mintem.

> 67% aktualizacji, 10 godzina problemów z jestestwem systemu win10 :-)
Tego akurat w linuksie nie bywa :)

--
Jacek
I hate haters.