Re: [WINNT] Kopia skrolowanego okna - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopia skrolowanego okna - jak?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 23 Nov 2017 16:10:05 GMT
Witaj Grzegorz Niemirowski, 23 lis 2017 w
news:ov6lig$5l9$1@node1.news.atman.pl napisałeś/aś:

> Problem polega na tym, że nie chodzi o zrzut całej strony, tylko
> jednego elementu i to na dodatek widocznego jedynie częściowo. Ba,
> nawet niewczytanego w całości po otwarciu strony. Dlatego trzeba
> albo go ręcznie powiększyć i spowodować dociągnięcie zawartości albo
> zrobić to jakimś sprytnym rozszerzeniem.

Moja pomyłka. Swoją drogą pamiętam, że dawniej można było takie różne
elementy otwierać, wyświetlać osobno - w starej operze była taka opcja
otwórz ramkę w osobnym oknie. Ale od tej pory pewnie wiele się zmieniło w
webmasterce, czy jak to robienie stron się nie nazywa.