Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Tue, 7 Nov 2017 11:29:59 +0100

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:5a010bda$0$15195$65785112@news.neostrada.pl...
Pat w news:5a00f3b5$0$5160$65785112@news.neostrada.pl
[........]
Ale jeśli znajdziesz sposób ściągania filmu od razu
z napisami przy pomocy idm, to też się może przydać,
tym bardziej, że ten program chcę kupić.

niby tutaj opisali, ale - tak na szybko - jakby... nie zadzialalo u mnie, pewnie trzeba nad tym popracowac, jesli komus zalezy:
http://www.internetdownloadmanager.com/register/new_faq/video16.html

Sprawdzę to dokładnie, bo po próbach z programem 4kvideodownloader,
który mi podpowiedziałeś ostatnio, będę miała dylemat, który z tych 2
programów kupić.

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
w poscie obok dalem link do programu, ktory - jak teraz widze - juz ktos wczesniej podpowiadal. wersja dla xp. dziala w punkt.
Nie zauważyłam żeby ktoś w tym wątku ten program już proponował.
Może coś przeoczyłam albo do mnie nie doszło. Piszę o tym,
bo już się kiedyś zdarzyło, że jakiś news u mnie się nie pokazał.

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
tym programem wykonasz idealnie to, czego chcesz: http://tinyurl.com/ycpgoqs4 <--- umiescilem ostatnia dobra wersje dla xp.
co do konfiguracji prostej:
w "preferencje" - daj z 5 watkow i jesli chcesz miec napisy osobno, to ODklikaj opcje proby ich wklejenia w video. Natomiast w "narzedzia - tryb inteligentny" calosc ODklikaj, wowczas bedziesz mial mozliwosc ekstremalnego wyboru tego, co chcesz sciagac, bowiem po wklepaniu linka yt pokaze sie okno i tam bedzie do za/od-klikania sprawa poboru napisow. sprawdzielem: na podanym przez Ciebie video z yt dziala ok, napisy mozesz wtopic , albo miec osobno.
Bardzo dziękuję. Jak zwykle jesteś niezawodny. :-)
Wariant z oddzielnym plikiem .srt mi się udał.
Nie wiem natomiast jakich ustawień użyć by otrzymać napisy wtopione.
Próbowałam z różnymi ustawieniami w "preferencjach", w "trybie
inteligentnym" i w oknie pokazującym się ewentualnie po wczytaniu
linka z filmem, ale coś muszę robić źle.
Czy mógłbyś napisać przy jakich ustawieniach napisy będę wklejone?

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
Pat