Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 1 Nov 2017 11:00:07 +0100
On Tue, 31 Oct 2017 20:50:26 +0100, HF5BS wrote:

> Jakieś kilka(naście) TB różnych danych, od tekstowych, po multimedialne i
> binarne, pakowanych w wielogigowe (nierzadko powyżej 16 giga) archiwa. I nie
> zawsze 7z wypada najlepiej. Nieraz najlepiej objętościowo wypada ZIP, RAR
> średnio, a 7z najgorzej. Innym razem zupełnie odwrotnie.  TC z ZIPem często
> lojalnie uprzedza, że ponad 2GB może być be, ale zrobiłem 16 giga i jest
> gut. Może kiedyś zrobię test, wybierając różne formaty i kontenery. 7z jest
> najwolniejszy, RAR średni, ZIP najszybszy. Poza tym, każde pakowanie ZIP mam
> [...]

Trochę z czapy te Twoje opinie. Nie bierzesz pod uwagę, że np. zip pakuje
jednowątkowo a 7zip potrafi na wszystkich rdzeniach (u mnie 8) polecieć,
właśnie zrobiłem test katalogu z setkami plików i zip robił na oko ze 3
razy dłużej niż 7zip oraz dał 2x większy plik, więc... jak oceniasz to
uczciwie.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka