Re: [WINNT] BOINC

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] BOINC
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 30 Dec 2016 09:24:48 +0100
On Thu, 29 Dec 2016 17:17:59 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

> Ech, wnerwiłem się, wyciągnąłem z szuflady stary miernik i pomierzyłem
> prąd pobierany przez skrzynkę w idle i gdy demon BOINC liczy.

Dzięki za fatygę!

> Wyniki są takie:
> idle 62 W
> stress 97 W
> różnica to 35 W

Ciekawe jak ta różnica ma się w najnowszych i7, powstałych w dobie gdzie
bycie "zielonym" jest szczególnie punktowane. Spodziewałbym się, że między
idlem a loadem jest co najmniej ze 100W, ale Twoje wyniki budzą niepokój.

> [...]
> Tak czy owak, jest to niewiele w porównaniu do radochy w szukaniu IT :)

Szukaniu ET za pomocą IT ;-)

ps. osobiście wolę projekty, które służą medycynie (leki na raka etc.), a
kosmitów załatwiam oglądając x-filesy ;-)

--
pozdrawiam
Roman Tyczka