[WINNT] Thunderbird, konto gmail wychodzą i nie dochodzą maile

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Thunderbird, konto gmail wychodzą i nie dochodzą maile
From: "Doxent" <doxent@gazeta.pl>
Date: Thu, 15 Dec 2016 16:08:24 +0100
Mam problem nie u mnie ale znajomego. Konto gmail oraz Mozilla Thunderbird pod Windows 7. Na 2 różnych komputerach u niego przy wysyłaniu poczty z Thunderbira maile idą w kosmos. Odbieranie działa natomiast prawidłowo. Pojawiają się nawet w elementach wysłanych zarówno klienta pocztowego jak i są widoczne na stronie gmail. Nie chcą natomiast w ogóle dochodzić do odbiorców a niektóre wracają po dłuższym czasie np 10 min, godzina odbite z komunikatem 550 o braku istniejącego odbiorcy. Przy wysyłaniu bezpośrednio ze strony gmail wszystko działa prawidłowo i maile dochodzą od razu. Czym może być spowodowany problem? Znajomy ma antywirusa Nod32 oraz łącze od Multimedii. U siebie mam Vectrę oraz nie mam Noda i wszystko prawidłowo dochodzi z Thunderbirda jak i ze strony.