Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] bzdura odnośnie XP i 7 wyższych
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Thu, 1 Sep 2016 00:23:42 +0200

Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:57c5db97$0$658$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 30.08.2016 o 13:34, HF5BS pisze:

Po co wymieniać, skoro działa, jedyny kłopot, to podświetlenie matrycy,
a bez nowych świetlówek nie zabiorę sie, wymienię obie, aby nie musieć
rozgrzebywać matrycy, jak druga padnie.
Choć mam pewien pomysł na pracę z jedną, będzie widać, tylko nieci
ciemniej, ale wyraźnie - zastosować stary inwerter na jedną lampkę,
miejsce na umocowanie jest.

Ale po co? Chyba, że dla przyjemności.
W pełni sprawny, używany monitor 19" 1280x1024 kupiłem za 30 zł.

No wiesz, zastępowanie 1920x1200 rozmiarem 1280x1024, to jak przesiadka z Merca na Malucha, zresztą, mam 3 takie LCD, oraz 3 CRT gdzie mogę popędzić więcej. Mam też combo Samsung, będące telewizorem z monitorem, ale ma 1360 (nie 1366), na 768, więc duże, a włosów na broszce w pornolu już nie policzę.
(nie oglądam pornoli, wyrosłem z tego)
Zresztą, jeden z monitorów 1280x1024 właśnie napędzam. W sumie nie po to kupowałem matrycę lepszą od full-HD, by teraz ślepić się na śjakieś 57% oryginału. A do czasu uporania się z uszkodzeniem, przecierpię mniejszą jasność, zresztą sprawdziłem, wcale nie będzie takie ciemne. Ale ważniejszym powodem jest to, że jest on za blisko na okulary, a za daleko na brak okularów, a nie da się go przemieścić po osi.

Moją koniecznością jest słaby wzrok, na większe odległości rozmywa mi
się obraz. A w tej odległości, co mam, to jest akurat. Poza tym, nie mam
odpowiednio "rezolutnego" monitora. Do tego przyzwyczaiłem się już.

Masochista :)

Masochista teraz jestem, matryca w lapie jest akurat w takiej odległości, gdzie wszystko widzę ostro i wyraźnie. Miałem wcześniej 1280x800, ale prawie nic mi się nie mieściło.
:)
Gram w kilka gier, do których obecne 1280x1024 to znacznie za mało.
Ale na razie nie ruszam, bo nie jestem jeszcze przygotowany do operacji, muszę kupić 2 lampki CCFL, rozebrać matrycę, by nie uszkodzić połączeń, naprawić uszkodzenie, podejrzewam przebicie do masy jednego końca dolnej świetlówki, okaże się, jak rozbiorę, to i obie lampki od razu wymienię.

(smar grafitowy)
Ale procka bałbym się posmarować, bo jak tłuszcz pocieknie i spłynie do styków socketu...

No wiesz, nie paćka się tego połowy puszki, tylko małą kropelkę, byle warstewkę utworzyć, a na pewno, nawet jak spłynie, to za mało tego będzie na jakiekolwiek szkody. Utrzyma się choćby napięciem powierzchniowym. Zresztą, nieraz już bełtałem zaschniętą pastę raz to w izopropanolu, raz to w jakiejś oliwce, ani razu się nie zdarzyło, by spłynęło poza rdzeń. Chyba, że na samej krawędzi trochę osiądzie, to może spłynie do podstawki, nigdy jednak nie rozlało się poza podstawę, a tylko przy samym rdzeniu ewentualnie, więc spoko. Taką bełtę (z izopropanolem trudniej rozmieszać, jednak ma się większą pewność, ze wszystko, co może pociec, prędzej odparuje) osadzam w miejsce pasty. Daję maleńko, byle pokryć rdzeń. Nie zdarzyło mi się jeszcze ani jedno przegrzanie z tego powodu, a puszczałem dym z procka, sam laptop właśnie tak jedzie i jak zdejmuję radiator, to nawet nie spłynęło, lub może minimalnie, jakieś 1-2 mm, nie więcej.

Prędzej można by mówić, że chciałem za sobą zostawić pewną przeszłość,
ale też nie, po prostu skorzystałem z okazji i zrobiłem to, po prostu
już się znudziłem tym, co było :)

No ale Ty nie zmieniaj tak bez uprzedzenia tych nicków. Najpierw w jakimś poście piszesz, że już niedługo "gdzieś" się przenosisz, a potem nicka nie widać.

Z pewnych względów wolałbym samego faktu "zmiany tożsamości" nie utrwalać w archiwum, żeby nie było wprost, lecz dać się rozpoznać po stylu wypowiedzi, lub w jakiś inny sposób dać o tym znać. Chodzi o spamerstwo, jednak jest go wtedy mniej. Jeśli nie zapomnę, to w podobnym przypadku postaram się zrobić to zręczniej, byle ominąć zostawienie informacji "tu Stefan Kowalski, teraz będę jako Kazimierz Malinowski". Być może będę jakoś zręczniej uprzedzać, jeszcze po prostu nie wiem... Coś wymyślę.

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"

---
antywirusowe Avast.