Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 30 Aug 2016 23:14:06 +0200
Dnia Tue, 30 Aug 2016 20:41:47 +0100, PM napisał(a):

> Nie, był 7200, ale mulił jak diabli. po

Miałem w Della D630 wrzuconego klasycznego talerzowca 7200 rpm. Dupy nie
urywało, ale w porównaniu z innymi laptopami o podobnej konfiguracji
sprzętowej i dyskami 5400 rpm był żwawszy.

> Ja też bym wolał dwa dyski, ale niestety nie mogę, przy następnym lapku
> sprawdzę dwie rzeczy - miejsca na dyski i wygląd zawiasów co by znowu
> nie wyłamać klapy(u mnie zawias ma wysokość około 6mm i jest ładnie
> przykręcony do dołu klapy, powstaje fajna dźwignia, grrrr)
>
> A to nie jest podstawka pod kawę?
> (tak mi się przypomniał pewien klient :P)

Ja jak mam coś przenośnego kupić to wolę coś cięższego, ale
konfigurowalnego. :D

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Wilson: I can't believe I'm able to say this, but... you're cancer-free. ]