[WINNT] Znikło konto główne W10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Znikło konto główne W10
From: Z_D <aquarius@aqua.pl>
Date: Mon, 5 Oct 2015 18:53:50 +0000 (UTC)
Był Win7. Microsoft za moją zgodą "przerobił" go na W10.
I działało.
Ale,przed kilkoma dniami stwierdziłem,ze menu START nie funkcjonuje...
Tzn. na tym koncie administracyjnym,głównym.
Ikona okna była, ale nieaktywna.
Wkurzało mnie,bo nie miałem dostepu do skrótów ani listy programów.
Postanowiłem przywrócic poprzedni stan,z punktu przywracania sprzed
kilku dni. Nie udało sie. Więc uzyłem kolejnego punktu, To samo.
Ale był juz komunikat systemu ze przywracanie sie nie powiodło, lecz że
wystapił tez bład,i komputer musi byc uruchomiony ponownie.
No i tak kilka razy. Znaczy -klops.
Uruchomiłem kompa z konta juz nie głównego, a pomocniczego. Udało sie.
I działa. Ale... znikła mozliwość zalogowania na konto administratora
(znaczy -to główne).
Nowego konta administracyjnego utworzyc nie moge,bo to pomocnicze
nie ma uprawnień.
No i ???
Prośba o podpowiedzi,co z tym fantem czynić?? Nie chce grzebac w
sposób przypadkowy bo tego W10 nie mam obczajonego przecież...
--
Pozdr. Z_Dr

  • [WINNT] Znikło konto główne W10, Z_D <=