Re: [WINNT] Przekierowanie wyjść do jednego pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przekierowanie wyjść do jednego pliku
From: Piecia aka dracorp <piotr.rogoza@wp.eu>
Date: Mon, 27 Jul 2015 01:32:50 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 26 lipca 2015 22:21:04 UTC+2 użytkownik Piotr Rogoza napisał:
> Przekierowanie do pliku jest realizowane w pliku cmd/bat więc to ficzer
> systemu.
Doczytałem się że to jakieś stare ograniczenie cmd.exe i coby nie używać
przekierowań. Częściowo to obszedłem używają w potoku tee.exe z unxtools. Można
wówczas pisać do pliku z kilku procesów ale pojawia się okienko cmd.exe czego
chciałem uniknąć:
#v+
start /b javaw -jar program.jar | tee -a program.log
#v-

--
Piotr