Re: [WINNT] Pendrive 32GB -zabezpieczony przed zapisem.....

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pendrive 32GB -zabezpieczony przed zapisem.....
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Thu, 16 Jul 2015 10:22:30 +0200

Użytkownik "Z_D" <aquarius@aqua.pl> napisał w wiadomości
news:mo6oia$9ju$1@mx1.internetia.pl...
Pen (CRUISER )normalnie uzywałem. Nie wiem kiedy i z jakiego powodu
zmienił swe preferencje,i tak mi odmawia...
pliki w FAT 32
"Dysk jest zabepieczony przed zapisem
usuń ochrone lub uzyj innego dysku"

Ale żadnej ochrony nie ma!
podpowie moze kto co z tym fantem??
jest na nim ok. 7GB danych,i nic ponad to zapisac nie mogę.
próbowałem z róznych komputerów.

Takie rozwiązanie na szybko: zgraj sobie dane z pena na dysk i spróbuj wykonać
zwykłe formatowanie pena.
Jak się nie da, to może producent udostępnił jakiś program do formatowania
niskopoziomowego, które
przełamie blokadę zapisu. Ja do mojego Patriota mam taki programik do formata
niskopoziomowego.
No chyba, że coś sprzętowo pierdyknęło w penie. W takim przypadku otwórz pena i
sprawdź luty, bo może
jakiś rezystor, zworka itp. nie łączy.

--
Pzdr.