Re: [WINNT] instalacja xp z pendrajwa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] instalacja xp z pendrajwa
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 18 Feb 2015 09:58:11 +0100
Adam pisze tak:

> No to odpalasz diskmgmt.msc i machasz literkami, jak chcesz.

W system nie zmieni litery dla własnej partycji systemowej.

> Ewentualnie najpierw zakładasz jedną partycję na dysku (jako
> startową i systemową), a po usunięciu nośnika instalacyjnego, po
> drugiej fazie instalacji, zakładasz kolejne i kontynuujesz
> instalacje aplikacji.

Nie mogę tego zrobić bo na tych innych partycjach są systemy.

Nie tędy droga chyba. Podejrzewam że trzeba jakoś odpowiednio
spreparować pendrajwa (jako FAT32 nie NTFS) żeby był niewidoczny tak
jak niewidoczny jest napęd dvd. Z napędu dvd można instalować co się
chce i gdzie się chce z tym że jest wolny transfer no i trzeba go mieć.

--
Piotrek

Let me see your war face. You have got a war face?