Re: [WINNT] [ogłoszenie] Igłowa drukarka, DOS, śląsk

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ogłoszenie] Igłowa drukarka, DOS, śląsk
From: MarkPunk <markpunk@poczta.fm>
Date: Thu, 29 Jan 2015 06:54:37 -0800 (PST)

> Modelu dokładnie nie pamiętam, KX-cośtam, musiałem już tam wyjechać i
> nie odpisałem. Drukarka A3... Drukuje na sterownikach epsona z windows
> na papierze traktorze, ale najpierw wkręca papier za daleko, trzeba go
> ręcznie cofnąć (a powinna cofać sama przed startem), potem robi dziwne
> przerwy pomiędzy kartkami i 2 kartka już zupełnie trafia w połowę
> kartki, bo źle omija moment na perforację.
>
> Druk zawija się w 2/3 kartki i nie dojeżdża do końca.
>
> Nie umiem koncepcyjnie nad tym zapanować. Konfiguracja jest taka, że
> jest DosPRN przechwytujący z programu dosowego QNT.

zacznijmy tak

1. konkretnie jaki model?
2. podpięta kablem LPT czy jakimś wynalazkiem USB to LPT?
3. jaki program DOS'owy (producent, nazwa)
4. czy masz jakąś płytę lub dyskietki do tej drukarki - bo np.: taki
najpopularniejszy KX-P1150 miał setup na dyskietkach (inne Panasoniki z którymi
miałem styczność chyba też)

o ile możesz to wyłącz DOSprn bo być może tam masz coś z ustawieniami skopane