Re: [WINNT] Przymusowa aktualizacja do Win 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przymusowa aktualizacja do Win 8.1
From: "ZZZ" <no.adres@no.spam.com>
Date: Mon, 19 Jan 2015 22:54:28 +0100

Użytkownik "Robert Winkler" <noone@nowhere.org> napisał w wiadomości news:54bd63c5$0$2160$65785112@news.neostrada.pl...

Aby system o tym wiedział,
użytkownik musi w ten sposób oznaczyć dane połączenie.
W polskiej wersji systemu opcja ta nosi nazwę
"Oznacz jako połączenie taryfowe"
w angielskim systemie: "Set as a metered connection"
Jeśli komputer korzysta z tak oznaczonego połączenia
to Windows Update ogranicza pobieranie aktualizacji
tylko do tych oznaczonych jako krytyczne.
Nie działa też większość usług opartych o transfer danych w tle.
Po szczegóły odsyłam do dokumentacji (po angielsku):
http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/metered-internet-connections-frequently-asked-questions

Ale to działa w Win 8, a sam mechanizm BITS (jeśli czegoś nie pokręciłem)
działa już od Win XP SP2.
To w takim starym Xp'ku albo w Win7 też można ustawić te połączenia
taryfowe? - Bo coś tego nie widzę, a podobałaby mi się taka opcja
(dla mniej wprawnego użytkownika, któremu trudno wytłumaczyć
dlaczego ma odhaczać pobieranie aktualizacji)

ZZ