Re: [WINNT] Klonowanie partycji systemowe XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klonowanie partycji systemowe XP
From: "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest.pl>
Date: Mon, 19 Jan 2015 18:52:36 +0100
Po przerobieniu kilku porogramów tak jak ty, przypomniałem sobie o starym dobrym...BootitNG Temu programu udało się skopiować partycję (i to o ile pamiętam mniejsza na większą, a sytem odpalił bez problemów - co nie udawało się w przypadku reszty programów. Nie czytałem całego wątku, więc może już sprawa wyjaśniona, ale dla potomnośći się wpiszę.

No kurcze, a mnie właśnie BootIt wykładał się przy XP32pro.
W żadną stronę z różnych dysków - nie szło odpalić systemu na kopii.
Niezbadane są siedliska bitowe ;)

Miłego.
Irek.N.