Re: [WINNT] Klonowanie partycji systemowe XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klonowanie partycji systemowe XP
From: "jakson" <john.smith@example.org>
Date: Tue, 6 Jan 2015 01:11:50 +0100
dd, a najlepiej jakis caly parted magic

Jestes pewny?

Parted Magic do klonowania uzywa Clonezlilli
a ta jest znana (od lat) ze swojego glownego,
najbardziej upierdliwego ograniczenia, czyli:

"The destination partition must be equal or larger than the source one"

PS
Tak, wiem - ow pakiet zawiera GParted,
ktorym to mozna zmieniac rozmiar partycji NTFS.
Ten sam program nauczyl mnie kiedys robienia backup-ow,
czyli, ze nie do konca mu ufam a "kurczenie" partycji
spod windowsa czasami bywa czasochlonne.

Co polecam?
Starego (chyba juz niewspieranego) Norton Ghosta
(wersje win32, ew. DOS) z bootowalnego HBCD na USB.
Jeszcze mnie nie zawiodl, ale odchodzi do lamusa
i trzeba bedzie wybrac jego nastepce.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_disk_cloning_software