[WINNT] 2x2 mirroring?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] 2x2 mirroring?
From: PK <pin@epf.pl>
Date: Fri, 02 Jan 2015 20:09:35 +0100
Windows 8.1
Nowa płyta obsługująca RAID
Plan jest taki, żeby w komputerze była para dysków - SSD 120 GB na system i drugi dysk talerzowy SATA na dane wszystko podłączone kabelkami SATA do MB. Druga para identyczna jako awaryjna w przypadku awarii któregokolwiek dysku pierwszej pary.

Czy da się tak ustawić żeby ta druga para była kopią pierwszej?
O ile się doczytałem to ma być to RAID 1 ale w jakiej kolejności to podpiąć do złącz SATA na MB. Nie ma tu znaczenia wydajność takiego rozwiązania a tylko asekuracja od awarii dysków. Nie znam się na technologii RAID i zanim zacznę wyważać otwarte drzwi chciałbym się upewnić, że to co chcę zrobić jest możliwe.

Byłbym wdzięczny za ukierunkowanie.