Re: [WINNT] [OT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: " 666" <6@6.6>
Date: Thu, 2 Oct 2014 16:06:15 +0200
To kwestia ustawień w WLM (zakładka IMAP, trzeba wpisać w pole Root folder path: Gmail). Dla innych popularnych dostawców poczty (interia, onet, wp itp. itd.) nie trzeba nic w pole Root folder path wpisywać.

"Dużego" outlooka nie trawię, parę razy próbowałem, nie wiem, może nie umiem prawidłowo ustawić widoków wątkowania.

-----
Nie odpowiem już dlaczego, ale na pewno źle współpracowały z gmailem, a przynajmniej nie do końca dobrze.