Re: [WINNT] VPN i traffic [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] VPN i traffic [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Thu, 30 Jan 2014 11:59:53 -0500
On 1/30/2014 11:45 AM, rs wrote:

Szybsza droga to z paska zadań (koło zegarka) kliknąć lewym przyciskiem
myszy na ikonę sieci -> kliknąć prawym przyciskiem myszy na wybranej
sieci VPN -> wlasciwosci -> sieć -> protokol TCP/IPv4 zaznaczyc i wejsc
we wlasciwosci -> zaawansowane -> odznaczyc "uzyj domyslnej bramy w
sieci zdalnej".

wieeelkie dzięki. zrobiłem tak jak zaleciłeś. wygląda, ze mój komp łączy
się ze zdalną siecią (logowanie, autentykacja itp). klawisz zmienia
nazwę z 'connect' na 'connected', tylko że pojawia się status "VPN
Connection - No Interent access", wiec żaden traffic przez to połączenie
nie idzie. Co z tym fantem zrobić?
sorry, za może infantylne pytania, ale broniłem się przed VPN tak długo,
jak mogłem, ale w końcu musiałem tego użyć i teraz w tym raczkuję. <rs>

ok. wygląda na to, że za szybko zareagowałem. status jest taki jaki był, ale po zrobieniu takich samych zmian w IPv6 (wcześniej ten service był wyłączony po obu stronach) ruszyło i na razie wygląda na to, że VPN robi to czego od niego oczekiwałem. jeszcze raz dzięki. <rs>