[WINNT] Przełączanie okien co 1 minutę - PowerShell?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Przełączanie okien co 1 minutę - PowerShell?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Wed, 22 Jan 2014 19:40:26 +0100
Witam.

Mam 3 strony internetowe otwierane w przeglądarce IE na systemie Windows 7.
Mogę je otworzyć w jednym oknie jako 3 zakładki lub w 3 osobnych oknach.
Szukałem po internecie znalazłem przykłady PowerShell do otwarcia IE z zakładkami z wybranymi stronami internetowymi. Ale czy da się jakoś zrobić, aby co np. minutę wyświetlała się kolejna zakładka/okno z tych trzech tak o samoczynnie w kółko? Nic nie udało mi się znaleźć.

Pozdrawiam

--
Irokez