Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Tue, 21 Jan 2014 11:01:02 +0100
W dniu 2014-01-20 10:15, Dominik & Co pisze:
Dnia 20.01.2014 Piotr C. <piotr@mabanana.com.delete.pl> napisał/a:

ACD See 9

Ha! łezka się w oku kręci

Łezka łezką, ale do dziś nie znalazłem (ani pod Win ani Linuksa)
przeglądarki z tak wygodną nawigacją z klawiatury i układem okien.
Z grubsza jeszcze ujdzie Xnview, ale to też nie to :-(

Ha, a ja nigdy nie znalazłem bardziej sypiącego się programu od ACDSee ;).
Próbowałem na przestrzeni ostatnich 15 lat kilku jego wersji i każda miała błędy, przez które regularnie się wypieprzała. XnView to genialny zamiennik ACDSee, który jest bardziej stabilny, o wiele szybszy i mniejszy na dysku, bez zbędnych wodotrysków i całkiem darmowy.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/