[WINNT] W8.1 - jak bezpiecznie odłączyć dysk?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] W8.1 - jak bezpiecznie odłączyć dysk?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 19 Jan 2014 20:56:18 +0100
Witam,

Przestała działać mi funkcja bezpiecznego usuwania sprzętu w stosunku do dysku HD. Nie mam koncepcji w czym rzecz. Dysk SATA-3 jest podpięty poprzez AHCI. Została założona partycja MBR, potem GPT, dysk był konwertowany na dynamiczny w akcie desperacji i ... nic. Mogę odłączać USB w ten sposób lecz dysku nie. Do niedawna inny dysk (w tej samej kieszeni) odłączałem bez problemu. W międzyczasie była też aktualizacja systemu do 8.1. Jednakże wątpię, że o to chodzi. Co może być przyczyną?

--
Pozdrawiam
Marek