Re: [WINNT] Alarm co np.2 godz. potrzebny

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Alarm co np.2 godz. potrzebny
From: "Sophia" <no@spam.com>
Date: Mon, 13 Jan 2014 23:17:29 +0100
Ściągnęłam zarówno .7z jak i .zip. Rozpakowałam, ale żaden dla Win32 nie
działa. :-(
Używam Win XP Pro SP3. Komputer stary.

Jakoś nie wierzę że to możliwe. Instalowałem TCock'a na kilkudziesięciu XP
i zawsze działał. Jakbyś podała maila to ci podrzucę skonfigurowaną
instalkę. Zapisujesz katalog w Program Files, odpalasz plik tclock.exe,
robisz skrót do niego i zapisujesz w ...\autostart i z głowy.

Ja się po prostu czegoś innego spodziewałam. Sądziłam, że zobaczę
od razu okienko podobne do tego przy harmonogramie zadań.
Dopiero potem  zauważyłam, że zmieniła mi się postać daty na trayu.
Po kliknięciu prawym klawiszem myszy pokazało się menu kontekstowe
i po wybraniu T-Clock Properties okienko z możliwością ustawień.
Być może dokładniejsze testowanie pokazałoby wyższość (dla mnie)
tego programu nad harmonogramem, ale harmonogram spełnia moje
potrzeby, więc przy nim zostanę. T-Clock zostawiam sobie na moment
gdy będę miała więcej czasu na próby.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Zośka