[WINNT] Błąd w windowsie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Błąd w windowsie
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Mon, 13 Jan 2014 10:32:28 +0100
Witam.
Reinstalowałem windows XP PL i po poprawnym skonfigurowaniu w trakcie
uruchamiania i tuż po nim wyświetla mi się taki dziwny komunikat:
http://zapodaj.net/496f4597f9b7c.jpg.html

Dla nieklikatych:
W trayu żółta ikonka ostrzegawczego trójkąta z wykrzyknikiem, w baloniku
nad nim tekst - System Windows - Błąd systemu. W sieci istniej duplikat
nazwy.

Zmieniłem nazwę komputera, zmieniłem nazwę grupy roboczej i nic to nie
zmieniło. W sieci nie ma innego komputera z systemem XP, jest tylko jeden z
W7, ale ma inną nazwę oraz inną grupę roboczą. Nie wiem co dalej z tym
zrobić by nie pokazywał się ten komunikat. Komputer jest przygotowywany dla
starszej osoby i myślę że będą pytania związane z takim komunikatem.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz budzi się z okropnym bólem głowy. Mętnym wzrokiem spogląda wokół:

  • [WINNT] Błąd w windowsie, ...:::WISKOLER:::... <=