Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 11 Jan 2014 19:56:17 GMT
Witaj Marek, 11 sty 2014 w news:las70a$332$1@node2.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> Z jakiej wersji korzystasz? Ja mam to co w W8.1 jest domyślnie
> zainstalowane. Widziałem wersję desktopową. Może to robi różnicę?
Aaaa, może - ja mam W7 z zainstalowaną aplikacją.

> Czym różni się /D od /J i od /D /J ? Czytałem w sieci opisy parametrów
> ale kompletnie nic mi one nie rozjaśniają.Więc na pałę zakładałem
> wszystkie 3 warianty linków.

Wg tego http://superuser.com/questions/343074/directory-junction-vs-
directory-symbolic-link prawie niczym. Dopiero, jak ktoś ma dostęp do
twoich zasobów z innego komputera, to twój symbolick link /D będzie się
odwoływał do jego zasobów, a z Połączeniem /J nie ma takich problemów.