Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Fri, 10 Jan 2014 13:46:45 +0100
W dniu 2014-01-09 22:56, Piotr C. pisze:

Nie sądze żeby to tak zmienili bo od wielu miesięcy nie ma
aktualizacji.

Microsoft z tego słynie, że nawet latami nie wprowadza aktualizacji z wyjątkiem dotyczących dziur w systemie.

Niemniej, właśnie tak może to działać - do katalogu
skydrive dodajemy softlinki do dokumentów, zdjęć itd. i mamy aktywny
backup i *dobre* synchro między kilkoma komputerami.
 Używam i działa
pięknie.

To jest dobry trop. Wypróbuję zaraz.

Na dzisiaj mam 16GB zdjęć z wielu lat i nie wyobrażam sobie
utraty, skydrive jest dodatkowym backupem.  (była kiedyś akcja że
dawali 25GB za darmo)

Tak, bardzo dziwna polityka jest tej firmy. Posunięcie wyjątkowo niemedialne.

Minusem dodawania softlinków jest efekt uboczny - aktualizacja nie
następuje natychmiast po zmianie zawartości linkowanych katalogów.
Trzeba czekać na reset albo zastosować obejście - np. uruchamianie
skrótem pliku bat, który w katalogu skydrive tworzy losowy plik, a
wówczas wszystko jest skanowane od nowa.

W harmonogramie można utworzyć zadanie generowania takiego pliku - tak mi do głowy przyszło. Zyskamy wtedy pseudo-automat.

--
Pozdrawiam
Marek