Re: [WINNT] w7 problem z siecią

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] w7 problem z siecią
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Mon, 06 Jan 2014 14:11:42 -0500
On 1/6/2014 2:09 PM, MarkPunk wrote:
dwa komputery w tej samej grupie roboczej

komp1 - w7hp 64
komp2 - w7pro 32

po wejściu w sieć z kompa 2 widzę oba komputery - po kliknięciu w którykolwiek
widzę udostępnione zasoby, wszystko jest ok

gdy próbuje zrobić to samo z kompa 1 nie jestem w stanie wyświetlić zasobów z
kompa1 i kompa2

nie moge zainstalować drukarki sieciowej udostępnionej na kompie 2
ani zmapować dysku sieciowego

mogę bez problemu podłączyć sie zdalnym pulpitem

próbowałem włączać/wyłączać zaporę, zmieniać te ustawienia udostępniania na obu
kompach ale ciągle bezskutecznie

co jeszcze moge sprawdzić?

sprobuj wylaczyc IPv6 (przy wlaczonym IPv4, albo odwrotnie) na obydwu kartach i zobacz czy to zadziala. <rs>