Re: [WINNT] Problem z odczytem plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z odczytem plików
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 3 Jan 2014 17:15:09 +0100
1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a):
1.
fakt ,wiernym kibicem powertoola jestem. I ciagle 4.4, bo 4.5 na xpsp3 powoduje przy zamykaniu zawieszenie (w tle) powertoola (sslhelper?), ale
tez  (to z kolei jest i przy 4.4) samoistne wlaczanie powertoola, czyli
trzeba go  zamykac dwa razy. Ale nic to, jak byki beda za bardzo
upierdliwe,  przesiadziemy sie do trabanta :)
No dobra, to teraz (3 styczen) przechodze na najnowsza wersje, bo mi sie kolorowanie skopalo,
btw:
uzywasz powertoola na w7 + windows mail (czy cos w tym stylu)?

Nie, XP i OE. Ale na W7 i WM też powinien działać poprawnie.

2.
swoja droga: kto wie ilu tych uzytkownikow powertoola jest...

OEPT nie ma żadnych funkcji informujących mnie o jego instalacji czy też działaniu, więc liczby użytkowników nie da się określić. Ale jest ich wyraźnie coraz mniej.

Powinienem zignorować taką wypowiedź ale dobra, odpowiem.
dziwne, mnie sie zawsze zdawalo,ze z Wozniakiem w jednej firmie
pracujecie i  jeden jest kierownikiem,a drugi cierpliwym podwladnym :)
ale numer...

No właśnie :)

--
Grzegorz Niemirowski