[WINNT] Korzystanie z ekranu 2

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Korzystanie z ekranu 2
From: "Aleks" <123@xyz.com.pl>
Date: Thu, 2 Jan 2014 11:29:01 +0100
Witam i życzę wszystkiego dobrego w 2014.

Popsuł mi się telewizor i do momentu kupienia
nowego używam do oglądania programów tv
drugiego monitora po zaznaczeniu we Właściwościach:
Ekranu "Powiększ pulpit systemu Windows do rozmiarów
tego monitora". Jest OK z wyjątkiem niedogodności
polegającej na tym, że po uruchomieniu programu
AVer TV, którego do tego używam, obraz TV pokazuje
mi się wpierw na ekranie 1 i muszę go myszą przesuwać
na ekran 2. Niby nic, ale niewygodne, bo nie mogę tego
zrobić z pilota AVer TV.
Oczywiście chciałbym żeby głównym ekranem był nadal
ekran 1, na którym mam ikony itd.
Programu AVer TV i karty TV wewnętrznej PCI używałem
od lat od czasu do czasu do nagrywania krótkich programów
pokazywanych w TV.
Do momentu zepsucia się telewizora nie używałam w ogóle
drugiego monitora.
Jako ciekawostkę podam, że gdy coś nagram i potem chcę
odtworzyć programem VLC Media Player, to pozycja
na ekranie 2 jest zapamiętana i obraz od razu pokazuje się
na ekranie 2.

Jak zrobić żeby obraz z AVer TV od razu pokazywał się
na ekranie 2?
Bardzo proszę o pomoc.

Używam Win XP Pro SP3.

Pozdrawiam