kmark <markotar@o2.pl> napisał(a):
/dotyczy odpowiedzi na post zamieszczony w dniu 29.08/
Obiecałem zamieścić odpowiedź mojego dostawcy. Otrzymałem ją po
dwutygodniowym oczekiwaniu. Oto ona (w skrócie):
"Po dokładnym sprawdzeniu modemu kablowego aktualnie nie stwierdzono
nieprawidłowości w jego pracy. Zarówno jego fizyczne parametry, jak też
odpowiedzi na zapytania (tzw. ping) sÄ… w bardzo dobrym stanie.
Reasumując, modem pracuje stabilnie z właściwym transferem wykupionego
łącza. Oczywiście istnieje możliwość wysłania do Pana technika. Serwisant
weryfikuje działanie Internetu poprzez podłączenie laptopa serwisowego do
modemu. Jeżeli usługa internetowa nie będzie działała w sposób
prawidłowy, technik przystąpi do naprawy. Jeżeli jednak Internet będzie
działał z prawidłową prędkością, wizyta jest traktowana jako
nieuzasadnione wezwanie i do kolejnego rachunku naliczona będzie opłata
50 zł".
Te pomiary został przeprowadzone zdalnie, bez wizyty u mnie w mieszkaniu.
Mimo ich, jak napisał dostawca, prawidłowych parametrów, u mnie w dalszym
ciągu, w sześciu pomiarach z różnych witryn niezależnych od UPC,
prędkość ta waha się od 7-15 Mb/s.
Tylko na witrynie UPC prędkość ta zawsze jest bliska 25 Mb/s, czyli taka,
jakÄ… obiecuje dostawca.
Bo jak widzisz problem nie jest ani w Twoim mieszkaniu ani między Twoim
mieszkaniem a UPC. Wykonano testy modemu, a już z poprzednich Twoich postów
było wiadomo, że modem jest w porządku.
--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
Uptime: 2 days, 11 hours, 5 minutes and 59 seconds
|