W dniu 10.06.2013 18:39, Piotr B. [pb2004] pisze:
Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> wrote:
W dniu 10.06.2013 17:36, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Mon, 10 Jun 2013 17:08:08 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
(ciach…)
Brak wylogowania jest w Windowsach z rodziny Server oraz przy Pomocy
zdalnej.
Niestety Pomoc zdalna odpada, bo większość systemów to jest Windows XP
HE albo ewentualnie Seven Home Premium.
Jakie są przyczyny tego skreślenia Pomocy zdalnej?
Nie wiem, tak mi już namieszaliście, że nie wiem... Ale o ile dobrze
zrozumiałem, to to wymaga publicznego IP
Powyżej XP w większości przypadków nie wymaga.
Ale XP nie jest powyżej XP, nie? Już kilka razy pisałem, że większość
systemów to XP, z rzadka pojawia się Seven.
oraz dość zawiłych działań ze
strony klienta.
http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows7/get-help-with-your-computer-using-windows-remote-assistance
Ano... Utwórz plik z zaproszeniem, wyślij mejlem.... Kaszana. Nie jest
to QuickSupport.
--
Przemysław Adam Śmiejek
Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)
|