Re: Uśpienie w Windows 7

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Sat, 30 Mar 2013 08:26:02 +0100

W dniu 2013-03-24 13:49, Irokez pisze:
> Witam
>
> W Windows XP jak wybrałem uśpienie, komputer się usypiał. Aby go obudzić
> należało wcisnąć przycisk zasilania na obudowie.
> Czy Windows 7 też tak potrafi? W chwili obecnej wystarczy mikroruch
> myszki bo ktoś podskoczył 2 pokoje obok i Windows się budzi.

U mnie w Win7 jest jeszcze gorzej.
Po wyjściu z uśpienia komputer zawsze się zawiesza. Pojawia się jakiś
blu-skrin o kłopotach karty graficznej (Radeon HD 5750) i następuje
reset, po czym wszystkie ikony pulpitu sÄ… "posortowane alfabetycznie".

Udaje siÄ™ tylko wprowadzanie komputera w stan hibernacji.
Generalnie to nie mam pojęcia, czym się rózni jedno od drugiego i
dlaczego uśpienie nie działa.

Może ktoś mi podpowie, czy da się to naprawić?

--
MN