Re: [Win7] Harmonogram zadań - wyślij e-mail

Autor: inst4nce <inst4nce_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 29 Mar 2013 09:37:21 +0100

> Po co Ci serwer SMTP? Potrzebujesz klienta SMTP, który połączy się z
> serwerem, na którym masz konto. Np. http://sourceforge.net/projects/blat/

Ok. Fajny ten Blat, ale nie spełnił swojego zadania tzn. nie wykonał się
automatycznie przy zdarzeniach:
1) System -> Kernel-General -> 13 (zamykanie systemu)
2) System -> Kernel-General -> 12 (uruchamianie systemu), czyli przed
zalogowaniem.
W harmonogramie zadań uruchamiam go w kontekście użytkownika SYSTEM.
Ręczne uruchamianie zadania działa - otrzymuję maila.