Re: Bierne korzystanie z facebooka?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Tue, 26 Mar 2013 14:24:34 +0100

Użytkownik "Kamil" <niedlaspamu_at_gmail.com> napisał w wiadomości
> Szukasz kłopotów z wirusami i innymi syfami? Wyciąganiem danych osobowych.
> Omijaj to gówno z daleka.

FB? Przypomina mi się ze starych czasów... "Otwieram radio - Lenin, otwieram
TV - Lenin, boję się otworzyć lodówkę". Dziś wystarczy zmienić "Lenin" na
"FaceBook", reszta dokładnie to samo.
Jestem wolny od tego. A w marcu to u mnie koty na osiedlu miauczą głośniej
niż zwykle. Twittera też przyciąłem domenę.