Re: Bierne korzystanie z facebooka?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon, 25 Mar 2013 21:22:35 +0100

W dniu 25.03.2013 21:00, GLaF pisze:

> Nie trzeba do tego żadnych umiejętności. FB nie zatrudnia sztabu ludzi w
> każdym kraju do weryfikacji danych osobowych.

Mniej więcej to napisałem przecież, choć oni już do weryfikowania
zatrudniają samą społeczność, więc wcale nie jest to takie pewne, że nie
zostaniesz namierzony.

> Nie chce mi się sprawdzać,
> ale jestem prawie pewien, że przeszłoby imię XX, nazwisko YY.

Oczywiście technicznie przejdzie falszywe, tylko raz, że niezgodne z
zasadami, a dwa że mogą usunąć.

> Ciekawe, czy
> ś.p. Himilsbach mógłby podać swoją metrykalną datę urodzenia ;)

Nie mógłby, nie żyje.

--
Przemysław Adam Śmiejek