Re: Win 8 i FAT32

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Mon, 25 Mar 2013 17:27:48 +0100

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
> "sTav" <marmro9_at_beztego.o2.pl> wrote in message
>
> jezeli bardzo sie uprzesz to chyba da sie to jakos wyrzezbic
> http://reboot.pro/topic/15997-install-and-boot-unsupported-for-native-boot-os-from-vhd/
>
> pytanie tylko po co utrudniac sobie zycie?
to dluga historia.... :)
w skrócie: mam jakieś nierozpoznane problemy z bootowaniem z USB, chodzi
głównie o Windows(y). Przy tym od czasu do czasu udaje mi się zrobić
n.p. bootable-pen z n.p. WinPE3 - ale żmudnymi metodami prób i błędów.
Żadne z popularnych narzędzi jak Win-to-bootic, RMPrepUSB, ImageX nie
działa, w sensie: nie daje powtarzalnych rezultatów. Analiza MBR, PBR
programem typu BOOTICE też nie wiele pomaga, bo wiele rzekomo bootable
obrazów ISO (n.p. Acronis) stosuje jakieś swoje wynalazki
nierozpoznawalne przez "bootice", a zresztą również nie działające.
 Wczoraj na próbę wykonałem pena z Acronis' "Media Builder": sformatował
pena, przekopiował swoje pliki i kupa (jak zwykle)....
Nie bootuje i już. :-(