Re: Debugging Tools for windows (xp)

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun, 24 Mar 2013 00:27:20 +0100

artiun in news:514e0a4c$0$26703$65785112_at_news.neostrada.pl
[..........]
> Jakoś nie potrafią zrozumieć, że sporo
> ludzi (w dzisiejszych czasach - niemożliwe :) ) nie ma dostępu do netu,
> lub czasowo nie ma.

w moim przypadku - gdy (legal!) xp lezakowal na cd,jako zbyt ciezki dla
b.wiekowego laptopa - jedyna zgrabna metoda aktualizacyjna modowanego
systemu powerxp bylo/jest reczne sciaganie wszelkich łat/poprawek/etc. Bo,
jak sie domyslasz, nie jest to mozliwe tradycyjnie, przez siec, powerxp ma
wszelkie cechy pirata dla serwerow MS. Nie wiem, co by bylo, gdybym
sam,znanymi powszechnie metodami, okroil swoj egzemplarz legalnego xp. Moze
by dal sie aktualizowac sieciowo...? Ominalem eksperymenty samodzielne.

> Jak wygląda sprawa legalności dostępu do poprawek poprzez WSUS, skoro
> WinsPatcher poleciał?

cos kiedys o legalnosci winspatchera czytalem... Ale czy chodzilo o to cudo,
z ktorego dlugo korzystalem, a ktore jest zaniechane?:
http://www.osinfo.pl/download/windows/winspatcher-xp
Cos mi w glowie siedzi, ze byl kiedys jakis "winspatcher" ze swiata, zdaje
sie, ze MS oprotestowal... Sam juz nie wiem, jak ma sie ten polski, do
tamtego (ten sam? chyba nie...) W kazdym razie Skulimowski pan napisal mi,
ze moze za pare miesiecy zdlubie nowsza wersje, ponoc obecna sytuacja wymaga
przepisania od nowa instalatora. Na to brak czasu. Pewnie i ochoty :)

Jesli chodzi o legalnosc - najpierw winspatchera a teraz WSUS: wiesz, ja na
to patrze byc moze w sposob nieprawidlowy, ale zdroworozsadkowy -> zaden z
tych programow,ktore sciagaja pliki aktualizacyjne, nie wlamuje sie na
serwery MS.