Re: Run-time error '13': Type mismatch, win xp

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Thu, 21 Mar 2013 03:43:34 +0100

Dnia Wed, 20 Mar 2013 17:16:44 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> W sumie to trudno powiedzieć nie znając algorytmu. W większości przypadków
> przecież program działa, więc ten typ jest najwyraźniej prawidłowy. Może
> funkcja zwraca inny w jakichś okolicznościach?

No właśnie.
Wystarczy, że użytkownik wyklika coś, czego autor nie przwidział i mamy:

Dim A As Integer

- pierwszy klik A = 10,
- drugi, gdzieś w trzeciej zakładce klik If B > A Then A = Left("Ala", 2).
Stąd jest praktyka Dim intA As Integer, Dim strA As String, prawda?
Ale co ja tam będę pisał programiście.:)