Re: bluetooth win7

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Wed, 20 Mar 2013 15:49:55 +0100

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie cac
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Witam!

> Sony Vaio VGN-FW51MF/H

> Mam zainstalowany swój własny system Win7 HP x64 (bez crapware od Sony). Nie
> wiem jak włączyć moduł Bluetooth w tym komputerze. Nie ma skrótu na
> klawiaturze (Fn+...), nie ma osobnego włącznika. Włącznik WIRELESS włącza
> tylko WiFi.

> W managerze urządzeń nie widać niczego związanego z BT. W BIOSie również.
> Wygląda to tak jakby BT był wyłączony. Zainstalowanie Vaio Smart Network
> uruchamia się z uszkodzonym okienkiem: http://sdrv.ms/15ZdON7

> [...]

Przepraszam za offtopic, ale:
Dawajcie ludzie linki bezpośrednio do obrazków - jesli się da,
a tu się da:
https://public.bn1.livefilestore.com/y1pHSyMD_ZO68eRsxK8Mz21t6dA8FYQ1Id49XNx3JksV1OauyyMZyA_2bNaV6_0iS-ktQ94m7si4dxDayCOfeQbCQ/vsn.png?psid=1
Mam słaby komputerek i dosyć słabe łącze - zanim przeglądarka u mnie
przemieli ten śmietnik ze SkyDrive i podobnych serwisów, trochę mija...

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/